facebook instagram
CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 12 października 2015

total red look








Sweter / sweater: allegro, spódnica / skirt: Reserved

Zawsze lubiłam czerwień, ale ostatnio zaczyna mi na punkcie tego koloru odbijać, tzn. nie mogę oderwać oczu od wszelkiego rodzaju czerwonych kurtek, płaszczy i swetrów, mam już nawet swoją listę życzeń z czerwonymi ubraniami na jesień i zimę;). Zdjęcia do dzisiejszego postu zrobiliśmy kilka dni temu, gdy taki ubiór był jeszcze adekwatny do pogody, choć mam nadzieję, że w tym roku będziemy mogli pozwolić sobie jeszcze na noszenie takich lżejszych zestawów.

Red was always one of my favorite colors but recently I like it more. It could be dangerous for my home budget, because I would like to but almost all sweaters, jackets and coats in this color, which I see in shop windows. Even I have done my wish list with red clothes for this fall and winter. We took these pictures a few days ago when this outfit was adequate for the weather, although I hope that this year we will be still able to wear autumnal sets.

84 komentarze:

  1. Pięknie Ci w czerwieni, pasuje do Twojej urody. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :) spódniczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. looks beautiful! Red suits you well and I love a good red coat :D

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  4. aww.... awesome outfit!!! ur lookin amazin in totally red look))) xoxo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, też mam nadzieje, że jeszcze bedzie ładna pogoda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Red looks amazing on you!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. very nice outfit..i love red on you..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG!! Simply stunning! I’m in love with this look!!! Hope you’re having a great day!!
    http://www.lenparent.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądasz w tej czerwieni !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your sweater!
    You look really great in red!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek sprawia, że ten look jest jeszcze bardziej oryginalny! :) Bez niego byłoby nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie dziwię się, że uzależniasz się od czerwonego - wyglądasz w nim mega seksownie! To Twój kolor, zdecydowanie :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  13. O super sweterek, klikniete :)
    Klikniesz u mnie będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylish in red! Adorable combination, i love that cozy sweater!
    xx
    cvetybaby.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wszystko razem połączyłaś i to w dodatku wszystko w czerwieni ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladasz ślicznie stylizacja bardzo do ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zestawienie i bardzo ładnie Ci w czerwonym;), więc kupuj jak najwięcej ubrań w tym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look gorgeous in red.
    Xoxo

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow cudownie ❤❤❤ piękna lady in red !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweter - <3

    Ja jestem zachwycona swetrem!
    Genialny jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. Very chic outfit. I love the touch of red blush on your cheeks too :))

    Lu | www.balgarka.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely outfit, I love it

    lu | www.louloublog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I love the outfit so much!

    www.lincolnparksharp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Red looks amazing on you. I love it on clothing too, sadly I don't see much of this shade around where I live. We love our black, white and greys.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I bardzo dobrze, bo pięknie Ci w czerwieni :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. myślę, że czerwień to zdecydowanie Twój kolor - wyglądasz w niej fantastycznie. :) i faktycznie, na obecny u mnie śnieg stylizacja nie bardzo pasuje, ale myślę, że jeszcze pojawią się okazje, żeby go założyć. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zeszłej zimy miałam fazę na red total look, ale nie wyglądałam tak dobrze jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę, czerwień mega Ci pasuje ;) świetnie dobrałaś tło na zdjęcia - zimne i takie stonowane co dobrze podkreśla czerwony kolor

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  29. Chociaż nie przepadam za czerwienią, w Twojej stylizacji się po prostu zakochałam <3
    Przepięknie wyglądasz ;)
    Z przyjemnościa dodaje do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubie takie stylizacje, rewelacyjnie wyglądasz w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny sweter ! Twoje total look'i zawsze mnie zachwycają ;)
    Mam nadzieję że masz jeszcze kilka takich postów perełek dla nas , przyjemna odskocznia u Ciebie , od tego co dzieje się za oknem ;/
    pozdrawiam Kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ty wiesz, że ja myślałam na początku, że to jest sukienka ? hehehe super się zgrały te dwie rzeczy- razem tworzą świetny duet ! :) :)
    Też z chęcią opatuliłabym się w taki ciepluchny sweterek, a właśnie takich brak w mojej szafie- a od kilku dni mroźno, zimno i nie przyjemnie, także teraz taki byłby idealny :) :)
    piękny kolor wybrałaś- Tobie on bardzo pasuje, więc noś ile wlezie :) a ja czasem na kolejne czerwienie w Twoim wydaniu :) :)

    Buziaki :*
    DAria

    P.S. wiem, wiem kochana, to właśnie ona u Ciebie kieeedyś bardzo mi się podobała- zainspirowałaś mnie wtedy swoim zestawem :) hihihihi

    11,40$

    OdpowiedzUsuń
  33. I w takim wydaniu chyba najbardziej cie lubię. Wyglądasz oszałamiająco w czerwieni . A ten sweterek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię kolor czerwony, chociaż on nie pasuje za bardzo do mojego typu urody :). Twoja stylizacja wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteś dowodem na to, że czerwień nie musi wcale być wulgarna! wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. That's a beautiful dress you've got there, sweetie! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. w czerwieni wyglądasz przepięknie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. this is the coolest color for this season!!! i love red and your outfit... the sweater is so cool! u look amazing
    kisses darling
    http://www.sweetbea.it

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, podoba mi się ta czerwień, a sweterek jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Znów mnie powalasz ! Czerwień to Twój kolor absolutnie ♥ wyglądasz w niej zjawiskowo pięknie. Cudna spódniczka, sweterek fantastyczny, całość bardzo mi się podoba. I te Twoje boskie nogi i usta achh ♥

    Miłego wieczorku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. wowzers!!! totally classy and sexy
    http://dayinmydreams.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Czerwony to niebezpieczny kolor. Ale Ty poradziłaś sobie z nim w 100%! :) Wyglądasz szałowo Kochana! :) I ten kolor b. Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  43. I love red and this outfit is amazing! I really loved the shoes too, and the pictures are very beautiful and so are you! I know, when we start a list we remember this and that and the damage for the wallet can be huge :) I mentioned you on my latest post and I hope you like it! Hope you have a nice week! Red suits you very well!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  44. WOW! Czerwień to zdecydowanie Twój kolor - wyglądasz wprost oszałamiająco w tej stylizacji ♥
    Jak dla mnie BOMBA! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Great post dear! I love your blog:)

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Total red wygląda niesamowicie! Bardzo mi się podoba sweter <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  47. WOW! Such a pretty look! Something really gorgeous I found today...Red is my favorite. Such a bold color but if you know the trick, you can totally nail the look! Makes a woman stand out! And you have totally nailed this look Dear...loved everything!!


    xoxo
    Epsita
    www.thepositivewindow.com

    http://www.thepositivewindow.com/2015/10/the-positive-she-how-to-train-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, you look so beautiful =) I like to wear all red outfits myself, too =) Really liked the post!

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  49. That's my fav sweater ever! I saw it previously and didn't know where it comes from. Landed on my wish list :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Love this all red look! You look fantastic! That sweater looks so cozy :)

    be the plebeian

    OdpowiedzUsuń
  51. this is soo rad!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładnie wyglądasz w czerwieni, to zdecydowanie Twój kolor. Ja tam bym się nie czuła. PS. Jak ja Ci zazdroszczę taaaaakich nóg :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Daring in RED! So love this outfit.

    Lou of, Steal the Style

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana i to nie bez powody, ponieważ idealnie wyglądasz w tym kolorze! Total Red Look`u jeszcze nie widziałam! Ten w twoim wykonaniu jest idealny!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialna stylizacja, a sweterk cuuudny <3 !!! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Lady in red.. you are perfect. I am in love with your sweater. Like how you are matching the red lips to the outfit. :)

    www.chicuturnonglitz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba kolor czerwony, jednak sama chyba nie jestem zbyt odważna żeby nosić go w takim stopniu na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I loved the monochromatic look!
    I love skirt with a sweater, I think it is so beautiful. I loved this your look, perfect!

    http://heyimwiththeband.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Sweter jest cudowny!!!<3<3
    Mega<3

    http://www.justcleo.pl/2015/10/camel-coat-leather-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  60. I bardzo dobrze, że lubisz czerwień - wyglądasz zjawiskowo w tym kolorze! :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  61. Woww....lady in red is really gorgeous this red look on you.
    I love it.<3Have a amazing day dear.
    Kisses

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Niesamowity zestaw! Skąd te szpileczki?

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie dziwię się że lubisz czerwień, bo cudnie w niej wyglądasz, a zestaw jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  64. Love love love your outfit! Such a wonderful combination! You look stunning!
    Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. normalnie sztos! bosko wyglądasz, mega pasuje do ciebie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Amazing look, I like red ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  67. Fabulous!!!!!!!!! Brak slow, strasznie mi sie podobasz w takiej stylizacji! Tez chce!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Z tą czerwienią masz podobnie jak ja tyle, że u mnie na razie gości w dodatkach, a Ty widzę poszalałaś :-) Świetnie się prezentuje taki total look w czerwieni ! Sweterek strasznie mi się podoba :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  69. red is your colour...you look perfect!

    OdpowiedzUsuń